Διαχείριση Κτιριακών Εγκαταστάσεων (Αυτοματισμοί, Ισχυρά και ασθενή ρεύματα,
Κλιματισμός – Θέρμανση – Ψύξη, Ύδρευση – Αποχέτευση, Δομικά )
σε όλο το φάσμα τους (μελέτη, κατασκευή, συντήρηση).
Η προληπτική συντήρηση συνίσταται στην διενέργεια περιοδικών επιθεωρήσεων, ελέγχων και ρυθμίσεων σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού καθώς και τους σχετικούς κανονισμούς, οδηγίες και πρότυπα λειτουργίας των εγκαταστάσεων.
Στόχος της προληπτικής συντήρησης είναι η διασφάλιση της καλής, απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας της εγκατάστασης, η μείωση του κόστους λειτουργίας της, η εξοικονόμηση ενέργειας και η προστασία του περιβάλλοντος.
- Αυτοματισμούς κεντρικών συστημάτων ελέγχου Η/Μ εγκαταστάσεων (BMS)
- Υποσταθμούς
- Ηλεκτρολογικά δίκτυα μέσης τάσης
- Ηλεκτρολογικά δίκτυα χαμηλής τάσης
- Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις (Φωτισμός, Κίνηση, Αυτοματισμοί, Δομημένη Καλωδίωση)
- Ανελκυστήρες – Αναβατόρια – Κυλιόμενες κλίμακες / διάδρομοι
- Συστήματα αδιάλειπτης λειτουργίας (UPS) & Ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη
- CCTV (Κάμερες παρακολούθησης)
- Access Control (Συστήματα ελέγχου Εισόδου – Εξόδου)
- Μεγαφωνική εγκατάσταση
- Εγκαταστάσεις κλιματισμού-αερισμού
- Δίκτυα αεραγωγών διανομής-επιστροφής-απόρριψης αέρα
- Εγκαταστάσεις Θέρμανσης
- Δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης
- Δίκτυα πυρανίχνευσης
- Δίκτυα πυρόσβεσης και τοπικής κατάσβεσης
- Κτιριακές εγκαταστάσεις (πόρτες – παράθυρα – μεταλλικές κατασκευές)
Η επιδιορθωτική συντήρηση αποσκοπεί στην αποκατάσταση βλαβών που συνήθως εμφανίζονται αιφνιδίως και προκαλούν την ολική ή μερική ακινησία ή την υποβάθμιση λειτουργίας του εξοπλισμού.
Η βελτιωτική συντήρηση αφορά στη μετασκευή ή αναβάθμιση της εγκατάστασης και επιτυγχάνεται με την προσθήκη, επέκταση ή αντικατάσταση εξαρτημάτων, υλικών, εξοπλισμών ή και ολόκληρης της εγκατάστασης.
Στόχος της βελτιωτικής συντήρησης είναι ο εκσυγχρονισμός της εγκατάστασης, η προσαρμογή της σε νεότερους κανονισμούς λειτουργίας ή επιχειρησιακές ανάγκες, η μείωση του κόστους λειτουργίας και η διασφάλιση ανταλλακτικών.
Στον τομέα της συντήρησης κτιρίων αυτό που αξιολογείται και εκτιμάται καθημερινά είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης. Η CALYPSO FACILITY MANAGEMENT SERVICES διαθέτει σαφή πελατοκεντρική φιλοσοφία εξυπηρέτησης που βασίζεται στις ακόλουθες αρχές: